2015. augusztus 11., kedd

Prológus

Sziasztok! Meghoztam a prológust remélem tetszeni fog! A tetszik iratkozzatok fel és írjatok megjegyzéseket. 
Jó olvasást!

Prológus

Csak rohanok és olykor-olykor hátra pillantok. Azok a mocskok még követnek.
Tudtam, hogy valami nem stimmelt azzal amit a főnők mondott. Túl könnyűnek látszott.
Eddig sohasem buktam le de most. A zsernyákok elakarnak kapni. Talán nem kellett volna elvállalnom? Akkor most egy golyóval a fejemben feküdnék valahol. De elvállaltam, hisz a veszélyért élek. Ezek soha nem fognak elkapni. Várjunk csak! A pisztolyom. Előkaptam a zsebemből, majd hátrafordulva lelőttem az egyiket aki, mint egy rongybaba úgy esett le a földre a társa pedig megállt és hozzá sietett. Na ennyit erről. Még pár utcát lefutottam a biztonság kedvéért és egy sikátorba befutottam. Végre egy kis pihenés. Leültem a fal mellé és a cigimet elővéve elkezdtem szívni. Egyszer csak sziréna hangokat hallva felugrottam már megint ezek? Eldobtam  cigit és a másik irányba kezdtem futni.
-Ott van!-hallottam magam mögül a hangokat. Most mit tegyek? Egyszer csak előttem egy srác jött ki az egyik házból, amint megláttam tudtam mit kell tennem. Előttem ment így könnyű volt elkapni. A száját befogva és a pisztolyomat a fejéhez helyezve fordultam meg. A zsernyákok megálltak a srác pedig próbált ellenállni de nem sikerült neki.
-Engedd el!-kérte az egyik rendőr.
-Nem! Tegyék le a pisztolyokat!-ordítottam, mire eleget tettek a kérésemnek és letették.-Én pedig most hátrálok! Ne merjenek semmit sem csinálni, mert lelövöm!-mondtam és elkezdtem hátrálni.
Láttam ahogy egy nő kiszáll egy kocsiból. Én pedig arrébb löktem a kulcsot elvéve a túszomat a hátsó ülésre belökve és nagy sebességgel vezettem el onnan.
Most mit csináljak? Egyszer csak egy kéz nyúlt elém és befogtam az orrom és a számat. Lefékeztem letéptem magamról a kezét és hátrafordulva bevertem neki egyet aki eszméletét vesztette. Nem érdekel, majd otthon kitalálok valamit. Most mi lesz? Ha elkapnak nem úszom meg egy könnyen. Nem! Nem fognak elkapni hisz én vagyok itt a legjobb beszedő és drogkereskedő. Én vagyok Harry Styles.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem eddig tetszik! Várom a kövit! :)
    Egy cseréhez mit szólnál? :) http://nocontrol-coolgirls.blogspot.hu/
    xxKatyClark

    VálaszTörlés
  2. Sziaa *-* Baromi jó :3 nagyon várom az első részt *-* folytasd :D <3
    xLouis Fanoldalxx

    VálaszTörlés